Pirriga bilder tagna innan både brorsan och jag lämnade pappa kvar på perrongen. Jonathan åkte dock mot Göteborg istället för Stockholm. 
 
Nu är jag äntligen på väg. I skrivande stund befinner jag mig på mitt hotell som ligger några minuter utanför Arlanda. Väckarklockan kommer ringa tidigt, då första planet lyfter vid halvåtta-tiden imorgon bitti. Då bär det mot Heathrow, där vi sedan byter plan och flyger vidare till Hong Kong. Därefter har vi en sista flygtur till Cebu, Filippinerna! Det blir en lång resa men det brukar alltid gå fortare när en har sällskap!

Det känns sjukt kul att äntligen vara iväg på riktigt och det ska bli roligt att dokumentera det hela här! Jag kommer försöka skriva om min vardag när tillfälle och wifi ges. Såg förresten att en hel hop läsare hittat hit, hoppas ni gillar vad ni ser och stannar kvar! Längtar tills jag kan dela med mig av diverse strandbilder och dykerfarenheter. 

Nu ska jag äta lite, duscha, kontrollera packningen (trots att det egentligen inte har någon betydelse eftersom jag redan lämnat mitt hem och alla bortglömda saker där) och försöka sova en stund. Nästa gång jag skriver här kommer jag inte befinna mig i Sverige längre och det känns fantastiskt!
 
 

2 kommentarer

Emma

19 Oct 2014 19:50

åhhh fan va kul!! Köööör!

Jenny

20 Oct 2014 22:18

Så himla spännande Isabella, jag önskar dig all lycka till! Du är en supercool tjej tycker jag. Kram från oss alla

Svar: Åh tack Jenny! Stor kram!
ebbaisabellas.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej